Yardım
Sık Sorulan Sorular
Siparişimi nasıl takip ederim ?
 

Olemark.com.tr'ye giriş yaptıktan sonra Hesabım > Siparişlerim bölümünden tüm siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz. Durumu Sipariş Alındı görünen siparişler hazırlanmakta, durumu Siparişin Kargoya Verildigörünen siparişler kargoya teslim edildi anlamına gelir. Siparişinizle ilgili ayrıntılar e-posta adresinize gönderilecektir.

Siparişim ne zaman teslim edilir ?
 

Siparişini verdiğiniz ürünler hafta içi 1 - 3 iş günü içerisinde özenle hazırlanarak kargo yetkililerine teslim edilmektedir. Kampanya dönemleri yaşanan yoğunluktan dolayı bu süre uzayabilmektedir.

Kargolarınız lojistik partnerimiz Oplog ile hafta içi günlerde İstanbul içi 1-2 iş günü, İstanbul dışı 2-4 iş günü içerisinde sizlere ulaştırılmaktadır. (İlgili süreler mücbir sebeplere ve uzak noktalara göre değişiklik gösterebilir.)

Ürün iade süreci nasıl işler ? Değişim yapabilir miyim ?
 

Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan / tahrip etmeden / bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren otuz (30) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir.

İade ürün gönderimi yaparken, Aras Kargo 15040419334799 cari kodunu kullanarak ve Oplog Lojistik adresine gönderim sağlayabilirsiniz. (Not: İade süreciniz, depomuza ulaşması itibariyle başlayacaktır.)

Değişim işlemimiz bulunmamaktadır. Sadece iade yapılmaktadır.

Ürün iade koşulları nelerdir ?
 

Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez. Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür. Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren 1 - 7 iş günü içerisinde alışveriş yapılan hesaba veya karta talimat verilir. İadenin hesaba yansıması bankaya göre farklılık göstermektedir.

Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade edilmeyecektir. Yukarıdaki şartlara uygun olmayan hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.

Tarafımızdan banka hesabınıza veya kartınıza yapılacak iadeler çalıştığınız bankaya göre değişmekte olup ortalama 2 iş günü içinde hesabınıza yansımaktadır. Gecikme durumlarında bankanızı aramanız gereklidir. Siparişiniz ile ilgili "İptal Edildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim ?
 

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce [email protected] mail adresine veya 0850 308 4 777 telefon numarasına iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz

Kargo ücreti ne kadar ?
 

Olemark.com.tr'de 2.000 TL ve üzeri alışverişlerde gönderimler ücretsizdir. 2.000 TL altında kalan siparişler için kargo ücreti 50 TL'dir.

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz ?
 

Lojistik partnerimiz Oplog ile siparişlerinizi size en hızlı ulaştıran kargo firmasını algoritmamız ile seçiyoruz ! Gönderim yapılan kargo firmaları ; Aras Kargo, Mng Kargo, Sürat Kargo, HepsiJet, Trendyol Express, Kolay Gelsin, PackUpp, Scotty, Sendeo, Birgünde Kargo, Gelal Kargo, Jetizz Kargo, Kargoist Kargo

Ürünleriniz orijinal mi ?
 

Olemark.com.tr'de satılan tüm ürünler, sizlere faturasıyla ulaştırılır ve %100 orijinaldir.

Siteniz ne kadar güvenilir ?
 

Kart bilgileriniz Olemark.com.tr sisteminde saklanmaz. Sadece bankanız ile sizin aranızdadır. Güvenli alışveriş için gereken SSL sertifikası ve 3D Secure sistemleri olemark.com.tr'de bulunmaktadır.

Garanti şartları nelerdir ?
 

Ayrıntılı bilgi için; Garanti Kapsamı

Ödeme seçenekleri nelerdir ?
 

Olemark.com.tr üzerinden kredi kartı ve banka havalesi ile siparişinizi verebilirsiniz. Ödeme işlemleri hakkında ayrıntılı bilgi için https://www.olemark.com.tr/yardim#odeme linkine bakabilirsiniz.

İptal & İade
Bilgilendirme
 

› Önemli 1: Olemark.com.tr üzerinden satın almış olduğunuz ürünleri (parçalı olarak veya tamamını), sipariş tarihinizden itibaren otuz (30) gün içinde kullanılmamış olması şartı ile tarafımıza göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz.

› Önemli 2: Trendyol.com, Hepsiburada.com ve N11.com ve benzeri pazaryerleri üzerinden Olemark ürünlerini satın aldığınız takdirde, ilgili web sitesinin iade/değişim ve kargo şartlarına tabi olursunuz. Aşağıdaki yönlendirmeler yalnızca olemark.com.tr siparişleri için geçerlidir (!)

› Önemli 3: Hijyen koşulları gereği maske ve iç giyim ürünlerinde iade yapılmamaktadır. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hijyen kuralları sebebiyle ancak ambalajı açılmamış, kullanılmamış, denenmemiş ve son kullanma tarihi geçmemiş olmaları halinde iade edilebilir.

Sipariş İptalini Nasıl Yaparım?
 

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz. Bunun için siparişinizin kargoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce [email protected] mail adresine veya 0850 308 4 777 telefon numarasına iptal etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsiniz

Nasıl İade Yaparım ?
 

Üyelik Hesabınızdan Online Talep Oluşturun Sipariş iade istekleriniz için üye girişi yaparak Hesabım > İade Taleplerim alanından online talep oluşturmanızı rica ederiz. Böylelikle işlemlerinizi daha hızlı tamamlayabiliriz. Üye değilseniz, Üyeliksiz Kolay İade sayfasından iade sürecinizi başlatabilirsiniz.

İçine faturanızı da koyarak paketi hazırlayın Faturanızın alt kısmında yer alan iade&değişim bölümünü doldurun ve faturanız ile birlikte ürünleri orijinal ambalajında güvenli bir şekilde paketleyin. Faturanızı bulamıyorsanız, mail adresinizden e-arşiv faturanıza ulaşabilirsiniz veya 0850 308 4 777 No’lu müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

İade paketinizi en yakın Aras Kargo şubesine teslim edebilirsiniz. En yakın Aras Kargo şubesindeki kargo yetkilisine iade paketinizi teslim ederek 15040419334799 kodunu belirtmeniz yeterlidir. Oplog Fulfillment Depo İade Adresi Osmangazi Mahallesi Sanayi Caddesi, İlham Sk. No:8, 41700 Darıca/Kocaeli

Değişim şartları nelerdir ?
 

Olemark.com.tr üzerinden yapılan alışverişlerde mağazadan ve site üzerinden değişim işlemimiz bulunmamaktadır. Sadece iade işlemi sağlanmaktadır.

Kargo & Teslimat
Kargoya Teslim Kaç Gün Sürer ?
 

Siparişini verdiğiniz ürünler hafta içi 1 - 3 iş günü içerisinde özenle hazırlanarak kargo yetkililerine teslim edilmektedir. Kampanya dönemleri yaşanan yoğunluktan dolayı bu süre uzayabilmektedir.

Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz ? Siparişim kaç günde teslim edilir ?
 

Lojistik partnerimiz Oplog ile siparişlerinizi size en hızlı ulaştıran kargo firmasını algoritmamız ile seçiyoruz ! Gönderim yapılan kargo firmaları ; Aras Kargo, Mng Kargo, Sürat Kargo, HepsiJet, Trendyol Express, Kolay Gelsin, PackUpp, Scotty, Sendeo, Birgünde Kargo, Gelal Kargo, Jetizz Kargo, Kargoist Kargo

Kargolarınız Oplog ile hafta içi günlerde İstanbul içi 1-2 iş günü, İstanbul dışı 2-4 iş günü içerisinde sizlere ulaştırılmaktadır. (İlgili süreler mücbir sebeplere ve uzak noktalara göre değişiklik gösterebilir.)

Kargo ücreti ne kadar ?
 

Olemark.com.tr'de 2.000 TL ve üzeri alışverişlerde gönderimler ücretsizdir. 2.000 TL altında kalan siparişler için kargo ücreti 50 TL'dir.

İade kargosunu nasıl gönderebilirim ?
 

İade paketinizi en yakın Aras Kargo şubesine teslim edebilirsiniz. En yakın Aras Kargo şubesindeki kargo yetkilisine iade paketinizi teslim ederek 15040419334799 kodunu belirtmeniz yeterlidir. Oplog Fulfillment Depo İade Adresi Osmangazi Mahallesi Sanayi Caddesi, İlham Sk. No:8, 41700 Darıca/Kocaeli

Sipariş Süreçleri Bilgilendirme
Sipariş Alındı
 

Kredi kartı ile yapacağınız alışverişlerde sipariş durumunuzu ilk olarak ''Siparişin Alındı'' olarak göreceksiniz.

Bu aşama sipariş talebinizin/ödemenizin tarafımıza ulaştığı ve siparişinizdeki ürünlerin temin sürecinin depo personellerimiz tarafından başlatıldığı aşamadır.

Ödeme Bekleyen Siparişin Var
 

Ödeme adımında Havale ile ödemeyi seçtiğiniz alıverişlerde sipariş durumunuzu ilk olarak ''Ödeme Bekleyen Siparişin Var'' göreceksiniz.

Havale ödemenizi yaptından sonra ödemeniz onayladığında sipariş durumunuz ''Siparişin Alındı'' olacaktır. Bu aşama sipariş talebinizin/ödemenizin tarafımıza ulaştığı ve siparişinizdeki ürünlerin temin sürecinin depo personellerimiz tarafından başlatıldığı aşamadır.

Siparişiniz Kargoya Verildi

Ürünlerinizin kargo firmasına teslim edildiği ve takip numaranızın kayıtlı mail adresinize gönderildiği son adımdır. Kargo firmasının size ürünü ulaştırmadan önce SMS ile de tekrar bir bilgilendirme yapacağını da hatırlatmak isteriz.

Hesabım > Siparişlerim sayfasındaki sipariş detayından Kargom Nerede? butonuna tıklayarak kargo takibinizi anlık olarak kolayca sağlayabilirsiniz.

Eğer üyeliksiz sipariş verdiyseniz siparişinizin durumunu Sipariş Takibi sayfasından e-mail ve sipariş numaranız ile kontrol edebilirsiniz

Ödeme
Ödeme Seçenekleri Nelerdir ?
 

Olemark.com.tr üzerinden kredi kartı ve banka havalesi ile siparişinizi verebilirsiniz. Ödeme işlemleri hakkında ayrıntılı bilgi için https://www.olemark.com.tr/yardim#odeme linkine bakabilirsiniz.

Havale/EFT Yaparken Dikkat Edilmesi Gerekenler
 

Siparişinizi oluşturduktan sonra, sipariş toplam tutarınızı (varsa kargo ödemesi dahil olarak) aşağıda seçmiş olduğunuz banka hesabımıza göndermeniz gerekmektedir.

Havale/EFT işleminizde açıklama bölümünde sipariş numaranızı ve e-posta adresinizi lütfen belirtiniz.

Havale/EFT ödemeniz hesabımıza geçtikten sonra 1 gün içerisinde sipariş işleme alınarak sipariş statünüz Sipariş Alındı olarak güncellenmektedir. Bu adımda işlem sırasına göre siparişinizdeki ürünlerin temin süresi başlar.

Havale/EFT siparişlerinin işleme alınma tarihi, siparişin verildiği tarih değil, ödemenin banka hesaplarımıza ulaştığının görüldüğü tarihtir.

Banka Hesap Bilgilerimiz
 

Ole Elektronik Mağazacılık ve Ticaret A.Ş. Türkiye İş Bankası Merter Şube Kodu: 1156 IBAN: TR78 0006 4000 0011 1560 7445 13

Üyelik Şartları
Üye Olmak Ücretli Midir ?
 

Olemark.com.tr 'ye üye olmak ücretsizdir. Sipariş verebilmek, indirim, kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan faydalanabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için hemen tıklayın

Üye Olmadan Alışveriş Yapabilir Miyim?
 

Üye olmadan da sitemizden alışveriş yapabilirsiniz. Siparişinizi oluştururken e-faturanıza ulaşabilmeniz ve sipariş takibinizi sağlayabilmeniz için e-posta adresinizin eklenmesi gerekmektedir. Üye olduğunuz takdirde siparişlerinizi, kargonuzu daha rahat takip edebilir, online iade/değişim talebinde bulunabilir ve özel kampanyalarımızdan yararlanabilirsiniz. Ayrıca tüm işlemlerinize geriye dönük olarak hesabınızdan dilediğiniz zaman erişebilirsiniz.

Üye Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?
 

Üye panelinizde ki Üyelik bilgilerim kısmından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

Üye Şifremi Unuttum, Ne Yapmalıyım?
 

Üye girişi kısmından Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

İnceleme ve Garanti Kapsamı
Garanti kapsamı nedir ?
 

Aldığınız ürün de üretimden kaynaklanan bir sorun, defo ya da tahriş olduğu durumlar da 30 iş günü içerisinde şikayetinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Üründeki sorunun materyal kusuru bulunup bulunmadığının testlerinden geçmektedir. Kullanımdan kaynaklı sorunlarda kabul edilmeyerek red edilmektedir

İnceleme Ürünü Depomuza Nasıl Gönderilmektedir?
 

İnceleme ürününüzü ücretsiz olarak en yakın Aras Kargo şubesindeki kargo yetkilisine paketiyle birlikte teslim ederek 15040419334799 kodunu belirtmeniz yeterlidir. Oplog Fulfillment Depo İade Adresi Osmangazi Mahallesi Sanayi Caddesi, İlham Sk. No:8, 41700 Darıca/Kocaeli

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR